piątek, 5 kwietnia 2013

Słynni fotografowie - Tim Mantoani

Zgodnie z tym co Wam kiedyś obiecałam, postanowiłam napisać o Timie Mantoani. Ten fotograf zainteresował mnie jednym ze swoich projektów "Behind Photographs", który miał na celu zrobienie zdjęć mistrzom fotografii wraz z ich najlepszymi pracami. W gronie sfotografowanych mistrzów jest oczywiście mój ulubiony - Steve McCurry, o którym możecie poczytać tu: http://photographyza.blogspot.com/2013/01/synni-fotografowie-steve-mccurry.html. Nie będę się rozpisywać na temat tego projektu , sami go oceńcie :) Piszcie, komentujcie - może któryś z fotografów Was szczególnie zainteresował i chcielibyście, bym napisała o nim kilka słów. Więcej prac z tego projektu znajdziecie na stronie: http://www.mantoani.com/#s=0&mi=2&pt=1&pi=10000&p=3&a=0&at=0



                                                                    Lyle Owerko:


Al Wertheimer:


Mary Ellen Mark:



Mark Seliger:



Karen Kuehn:






                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz